Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, proto rádi vyřešíme jakýkoli problém.

Pokud nejsi spokojen/a s naším výrobkem, můžeš využít naší 30-ti denní záruku spokojenosti a vrátíme ti peníze.

Před vrácením prosím zvaž, že ne každý je zvyklý na vyšší obsah bílkovin ve spojení s vlákninou. Vyskytne-li se plynatost, je to většinou jen projev zdravé adaptace střevního mikrobiomu. Někdy může trvat pár dní, dokud si tvé tělo zvykne. Proto nabízíme až 30 dní, aby sis mohl/mohla v klidu produkt vyzkoušet a dát mu šanci :).
Samozřejmě, někomu náš produkt prostě nemusí sednout vůbec. Proto bez problémů umožňujeme vrátit produkt.

Při refundaci ber prosím v úvahu následující body:

  • V případě zájmu o vrácení produktu tak sprav do 30 dnů od data doručení.
  • Vrátit lze pouze položky, které si zakoupil u nás na foodio.store. V případě zakoupení u některého z našich prodejců se pravidla vrácení, případně reklamace produktu řídí jejich podmínkami.
  • Produkt nám odešli na adresu: Group L, sro (FOODIO), Mýtná 15, 811 07 Bratislava
  • Pokud možno, uveď i naše tel. číslo: +421 905 259 920
  • Nezapomeň vyplnit i průvodní dopis. Stáhnout ho můžeš ZDE. Po obdržení vrácené zásilky ti obratem vrátíme platbu. K vrácení platby se použije stejný způsob, jaký si použil při původní platbě. (Zboží nám neposílej na dobírku, nebude převzato.)
  • V případě, že jsi produkt spotřeboval/a celý, ale z nějakého důvodu požaduješ vrácení peněz, napiš nám prosím na support@foodio.store . Vysvětli nám situaci a vyřešíme to k tvé spokojenosti.
  • V případě jakéhokoli jiného problému nám napiš na support@foodio.store a my uděláme vše proto, abychom ti co nejdříve pomohli.