1. OBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce www.foodio.cz. Predávajúcim a prevádzkovateľom sa rozumie spoločnosť Group L s.r.o., Mýtna 2883/15 Bratislava – mestská časť Staré mesto 811 07, IČO: 48134244, DIČ: 2120094680, DIČ: SK2120094680 Zapsaná na Bratislava I, odd. Sro, vl.č.103651/B. Kupujícím se rozumí osoba, která odeslala elektronickou objednávku na stránce foodio.cz. Kontrolní úřad: Slovenská obchodní inspekce (SOI) Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj Prievozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele Telefon: 02/ 58272 172-3; 02/ 58272 104 Fax: 02/ 58272 170 Email: ba@soi.sk

2. CENY

Prodejní cena zboží platná pro zákazníka je uvedena u každého produktu. Standardně je zobrazena cena za nejmenší balení produktu. Po zvolení jiné velikosti nebo příchutě je cena okamžitě aktualizována. Tato cena je konečná a zahrnuje DPH. V ceně zboží není zahrnuta doprava. Slevy z prodejních cen nelze navzájem kombinovat.

3. OBJEDNÁVKA

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě vyplnění elektronického objednávkového formuláře na stránce www.foodio.cz.

4. STORNO OBJEDNÁVKY

Pokud si přejete zrušit objednávku, která ještě nebyla vyřízena, co nejdříve nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Pokud již byla platba za objednávku uhrazena, peníze vám budou vráceny do 14 dnů na účet, ze kterého platba přišla. Zároveň si vyhrazujeme právo stornovat vaši objednávku na zboží, pokud vám jej již nebudeme schopni dodat z důvodu jeho vyprodání nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s Vámi nedohodneme na náhradním plnění. O stornování objednávky vás budeme neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem. V případě úhrady kupní ceny nebo její části vám budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na účet, ze kterého jste zaplatili, pokud se nedohodneme jinak.

5. DODACÍ LHŮTY

V případě, že objednané zboží máme na skladě a objednávku obdržíme zhruba do 15:00, budeme ji expedovat tentýž pracovní den, nejpozději však následující pracovní den. Pokud produkt není skladem odešleme jej cca do tří dnů. V opačném případě vás budeme neprodleně informovat o odhadovaném náhradním termínu dodání zboží.

6. CENA ZA DOPRAVU

Cena dopravy pro Českou reubliku:

Kurýr GLS: 189 Kč

7. ZPŮSOB PLATBY

Možné způsoby platby jsou:

– bankovní převod (platba bankovním převodem na náš účet) ZDARMA

– platba kartou online (Stripe) ZDARMA

8. NEPŘEVZATÉ OBJEDNÁVKY

Pokud si kupující zvolil způsob doručení dobírkou a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, závazek dodat zboží se považuje se splněný. Zároveň máme právo od kupní smlouvy odstoupit a od zákazníka požadovat náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (přeprava zboží zpět k nám). Opětovné doručení nepřevzaté objednávky je možné jen po vzájemné dohodě.

9. ZÁRUKA

Záruční doba je stanovena na minimálně 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, nebo shora ohraničená datem spotřeby zboží a běží ode dne převzetí zboží kupujícím.

Prodávající ručí zákazníkovi za:

  • dodání zboží tak, aby nebylo poškozeno
  • dodání zboží v takovém množství a sortimentu, v jakém bylo uvedeno na objednávce
  • přiložení daňového dokladu, pokud si zákazník nepřál jinak

Prodávající nenese odpovědnost za:

  • zpožděné doručení zboží zaviněné doručovatelem (pošta, kurýr)
  • opožděné doručení zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce
  • poškození zaviněné doručovatelem (pošta, kurýr); viditelně poškozené zboží (poškozený obal balíku apod.) nepřebírejte!

10. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zboží, které jste si zakoupili na foodio.store lze bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dnů od převzetí zboží v souladu s ust. § 7 zákona č.. 102/2014 Zz Od smlouvy lze odstoupit pouze prokazatelným způsobem písemně (listinnou formou nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail)). K odstoupení od smlouvy můžete použít formulář na naší stránce. Zboží, na které se odstoupení vztahuje je třeba po předchozí dohodě zaslat na adresu provozovatele nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu, který jsme vám poslali se zbožím. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník. Kupní cenu zboží vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet, který jste uvedli, nedohodneme-li se jinak. Při odstoupení od smlouvy budou vráceny i náklady na doručení zboží v hodnotě nejlevnějšího běžného způsobu doručení. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy vám bude zboží vráceno na vaše náklady.

V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 zákona č . 102/2014 Zz zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

  • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen

11. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutno oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány. Chcete-li zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) nám prosím zašlete k posouzení. Doporučujeme Vám zboží zaslat jako balíček doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte s dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura), kopii ústřižku od doručovatele a krátký průvodní dopis s popisem reklamace. Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na rychlém vyřešení problému: při uznané reklamaci vám bude reklamované zboží vyměněno kus za kus, případně jiné, které si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem nebo telefonicky. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů ode dne jejího odeslání neodpoví vůbec, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „ARS“). Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem a spory s touto smlouvou související, s výjimkou sporů podle ust. § 1 odst. 1 písm. 4 zákona č . 391/2015 Zz a sporů, jejichž hodnota nepřevyšuje 20 EUR. Návrh na zahájení alternativního řešení sporů se podává k subjektu alternativního řešení sporů podle ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 3. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na alternativním řešení sporů příslušné několik subjektů, má právo volby, kterému z nich podá návrh, spotřebitel. Kromě alternativního řešení sporů má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný všeobecný nebo rozhodčí soud. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

12. ZÁKAZNICKÝ SERVIS A KONTAKTY

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na e-mailových adresách a telefonních číslech uvedených v sekci kontakty. Naše pracovní doba je pondělí až pátek, 8:00-16:00. E-mailem komunikujeme často i mimo pracovní dobu.

15. POUŽÍVÁNÍ MATERIÁLŮ ZE STRÁNKY © 2022 FOODIO.store

Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv kopírování obsahu (částí nebo celku), jakýmkoli mechanickým nebo elektronickým způsobem je bez písemného povolení provozovatele zakázáno.

13. NEWSLETTER A EMAILY OD NÁS

Při registraci si můžete vybrat, jestli chcete od nás dostávat pravidelné informace o akčních nabídkách, slevách a novinkách v našem sortimentu. Na Vaši e-mailovou adresu vás budeme informovat také o vyřizování Vaší objednávky, dostupnosti a nedostupnosti produktů. Všem zaregistrovaným zákazníkům můžeme nepravidelně (maximálně několikrát ročně) zasílat důležité obchodní informace, které souvisí s provozem našeho internetového obchodu. Pokud vás e-maily od nás obtěžují, napište nám prosím e-mail na support@foodio.cz.

14. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Na vyřízení objednávky je třeba zpracovat informace o kupujícím, které mají charakter osobních údajů ve smyslu zákona č. 122/2013 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů za účelem splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající prohlašuje, že všechny osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím, nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou zabezpečení distribuce zboží, zpracování plateb a účetnictví.

15. 30DENNÍ ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, proto rádi vyřešíme jakýkoli problém.

Pokud nejsi spokojen/a s naším výrobkem, můžeš využít naší 30-ti denní záruku spokojenosti a vrátíme ti peníze.

Před vrácením prosím zvaž, že ne každý je zvyklý na vyšší obsah bílkovin ve spojení s vlákninou. Vyskytne-li se plynatost, je to většinou jen projev zdravé adaptace střevního mikrobiomu. Někdy může trvat pár dní, dokud si tvé tělo zvykne. Proto nabízíme až 30 dní, aby sis mohl/mohla v klidu produkt vyzkoušet a dát mu šanci :).
Samozřejmě, někomu náš produkt prostě nemusí sednout vůbec. Proto bez problémů umožňujeme vrátit produkt. Při refundaci prosím měj na paměti, že můžeš vrátit maximálně jedno otevřené balení.

Při refundaci ber prosím v úvahu následující body:

  • V případě zájmu o vrácení produktu tak sprav do 30 dnů od data doručení.
  • Vrátit lze pouze položky, které si zakoupil u nás na foodio.store. V případě zakoupení u některého z našich prodejců se pravidla vrácení, případně reklamace produktu řídí jejich podmínkami.
  • Produkt nám odešli na adresu: Foodio c/o Neo Group s.r.o., Partizánska Ľupča 650, 03215
  • Pokud možno, uveď i naše tel. číslo: +421 905 259 920
  • Nezapomeň vyplnit i průvodní dopis. Stáhnout ho můžeš ZDE. Po obdržení vrácené zásilky ti obratem vrátíme platbu. K vrácení platby se použije stejný způsob, jaký si použil při původní platbě. (Zboží nám neposílej na dobírku, nebude převzato.)
  • Jak jsme již zmínili, při refundaci je povoleno vrátit maximálně jedno otevřené balení. Všechna ostatní vrácená balení musí být neotevřená a nepoškozená.
  • V případě, že jsi produkt spotřeboval/a celý, ale z nějakého důvodu požaduješ vrácení peněz, napiš nám prosím na info@foodio.cz . Vysvětli nám situaci a vyřešíme to k tvé spokojenosti.
  • V případě jakéhokoli jiného problému nám napiš na info@foodio.cz a my uděláme vše proto, abychom ti co nejdříve pomohli.