Moc nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, proto rádi vyřešíme jakýkoli problém.

Pokud nejsi spokojený/á s naším výrobkem, můžeš využít naši 30denní záruku spokojenosti. Předtím, než produkt vrátíš, je třeba vykonat následující kroky:

1. Kontaktuj nás

Pokud chceš využít záruku spokojenosti, nejprve nám prosím napiš na support@foodio.cz. V e-mailu nám poskytni informace o důvodech tvé nespokojenosti a číslo objednávky. Tento krok nám pomáhá lépe porozumět, jak můžeme naše produkty a služby zlepšit.

2. Počkej na naši odpověď

Po přijetí tvého e-mailu ti zašleme odpověď s dalšími kroky během 3 pracovních dnů.

Na základě tvého e-mailu ti poskytneme konkrétní instrukce a informace o možnosti vrácení zboží. Měj prosím na paměti, že refundace je možná pouze při vrácení maximálně jednoho otevřeného balení. Všechny ostatní vrácené balení musí být neotevřené a nepoškozené.

V případě jakýchkoliv jiných problémů nebo otázek nám klidně napiš na support@foodio.cz a my uděláme vše pro to, abychom ti co nejdříve pomohli.